tisdag 27 juni 2017

Tillbaka :)

Tillbaka
Hej hej! Kommer att blogga lite här igen. Har stängt ner min egen portal då jag känner att jag inte har tid eller lust till att blogga så mycket just nu. Hoppas det är bra med er? Här är det lite upp och ner men så är det med allt just nu. 
Hoppas ni har haft en bra start på sommaren och att ni snart njuter av ledighet. Själv har jag semester sen en vecka tillbaka cirka och det är riktigt skönt. Har inte gjort så speciellt mycket utan mest tagit det lugnt och varit med min dotter. Kan inte vara bättre. 
Jag har en två veckor kvar på min semester och sen väntas en veckas jobb och sen 4 veckors föräldraledighet. 
Vi fårse hur mycket jag kommer att blogga men ibland blir det mindre ibland mer. 
Har haft en fin maj med semesterresa till Kreta som var sisådär. Kommer kanske längre fram att skriva vad det var som hände men just nu så känns det för färskt. Nu ska jag ta och se lite på tv och bara ta det lugnt. 
Ha nu en fin fin junikväll!


Inga kommentarer: