Ebba Karlsson
fredag 7 december 2012
Jaha vad har jag på mig idag då?
Blev en tröja från Esprit. Väldigt varm och go!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar