torsdag 7 mars 2013

Hemma

Äntligen hemma. Har varit på språng hela dagen.  Har även hämtat Zorro sen iväg igen och hämta Johan :-) Idag hadde jag på mig en rosa skjorta från MQ fin eller hur :-) sen när jag kom hem fick de bli mys kläderna. Hoppas ni har haft en bra dag, sol och allt hur skönt är inte det! Nu soffan!!

Inga kommentarer: