Ebba Karlsson
fredag 26 april 2013
En person jag saknar!
Min syster Julia, nu får du komma hem någon gång :).
1 kommentar:
Jullan
sa...
naw sötis !!!!! kommer hem och hälsar på snart !!! puss på dej :=))
Jullan
27 april 2013 kl. 12:56
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
naw sötis !!!!! kommer hem och hälsar på snart !!! puss på dej :=))
Jullan
Skicka en kommentar