onsdag 26 juni 2013

Spöregn!





Då det spöregnar ute så passar det väl att se lite bilder från altanen och alla blommor som blommar just nu. Haha kanske ska sadla om och bli naturfotograf ;P. Roligt är det ifall att se att allt blommar, Alexis sitter och spanar på en av bilderna.

Inga kommentarer: