Ebba Karlsson
onsdag 26 juni 2013
Spöregn!
Då det spöregnar ute så passar det väl att se lite bilder från altanen och alla blommor som blommar just nu. Haha kanske ska sadla om och bli naturfotograf ;P. Roligt är det ifall att se att allt blommar, Alexis sitter och spanar på en av bilderna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar