söndag 29 september 2013

Iphone 5

I morgon kommer min nya telefon haha är nog nr 7 i ordningen. Jag har ju haft samsung 3 innan nu överger jag den för Iphone :) hoppas jag blir nöjd med den nya telefonen. Jag har en väldans snäll karl som just nu står och gör frukost till mig så jag får nog ge mig att skriva till er :) hoppas ni har haft en skön helg med massa skratt och gemenskap, de har jag familj är det bästa som finns!
jag och Rikard ♥ ♥ ♥ ♥  han ville inte riiiktigt vara med på foto haha

Inga kommentarer: