Hej!
Blev ett inlägg igår haha. Jag hann med att sälja en sadel, åkte efter det ut till plantagen och köpte ljung och lite annat till framsidan av vårat hus. Sedan planterade jag detta och det blev ju såå bra eller hur !
Efter det så åkte jag till min mormor och hjälpte henne lite, och sedan hem igen. Somna 21.00 är det normalt haha :). Men det som är bra med att lägga sig i tid är att man är pigg dagen efter. Idag ska jag greja lite med datorn och titta på massa saker som jag måste få gjort under veckan. Hoppas ni får en skön söndag!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar