torsdag 19 september 2013

Vad tycker ni om vita jackor?

Ja jag är väl inte störtförtjust i dem måste jag säga, blir så fort smutsiga! Denna är gammal som gatan och har nog haft den i 5 år tror jag. Från Esprit.

Inga kommentarer: