Ebba Karlsson
torsdag 19 september 2013
Vad tycker ni om vita jackor?
Ja jag är väl inte störtförtjust i dem måste jag säga, blir så fort smutsiga! Denna är gammal som gatan och har nog haft den i 5 år tror jag. Från Esprit.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar