Ebba Karlsson
söndag 24 november 2013
Pulled pork and rasberry cake
Ok tårtan är från förra helgen, men pulled pork gör jag idag, ska vara inne några timmar så jag började i förmiddags! Vi fårse om de e gott :) låg värme 150 grader och lite äpple och lök och chipotle sås.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar