söndag 24 november 2013

Pulled pork and rasberry cake




Ok tårtan är från förra helgen, men pulled pork gör jag idag, ska vara inne några timmar så jag började i förmiddags! Vi fårse om de e gott :) låg värme 150 grader och lite äpple och lök och chipotle sås.

Inga kommentarer: